Ślubne papeterie – (zbędne) śliczności

Dziś przechodząc przez centrum handlowe dałam się nieopatrznie „wciągnąć sklepowi z papeterią. Ach, cóż jest takiego w niepozornych karteczkach, długopisach, zakreślaczach i zeszytach, że tak trudno powiedzieć im ‚nie’? W dodatku na wystawie kusiły specjalne materiały związane ze ślubem (w końcu trwa ‚ślubny sezon’). Dziś więc wrzucam zdjęcia prześlicznych papeterii z Paperchase – część pomysłów można skopiować na zasadzie DIY (do it yourself). To cała półeczka ze ślubnymi ‚pierdółkami’. Ozdoby na stół, księgi pamiątkowe, lampiony, nawet znaczki pokazujące drogę…

dav

Przydatne karteczki ‚save the date’ – można je wręczać po określeniu daty ślubu, ale przed wydrukowaniem zaproszeń.

dav

„Drogowskazy weselne” – niby nic koniecznego (w końcu każdy widzi gdzie jest parkiet), ale ślicznie wychodzi na zdjęciach i jest to dodatkowy element wystroju, pokazujący, że organizatorzy zadbali o detale.dav

To ten zeszyt przyciągnął moją uwagę na wystawie (w końcu szukam kiecki!). Jeszcze czegoś takiego nie widziałam – „pamiętnik poszukiwań sukienki”. Moje trwają już tak długo, że potrzebowałabym kilku tomów…dav

Tak wygląda wnętrze ‚planera sukienkowego’. Notatki dotyczące poszczególnych kiecek. Może warto sobie skopiować i zabierać taką listę na przymiarki?dav

„Checklista” – dla panny młodej i dla świadkowych. Chodzi o to, żeby zsynchronizować wszystkie detale i o niczym nie zapomnieć. A jest tego trochę: sukienka, buty, biżuteria, kwiaty, lakier do paznokci, perfumy… dav

W prawym górnym rogu mój ulubiony element – księga zawierająca historię państwa młodych. Wspaniały prezent dla małżonki lub małżona.dav

Choć dziś niczego nie kupiłam to może wróce… np. po zestaw ‚księga gości’ i ‚nasza historia’ (podoba mi się, że wszystkie te elementy do siebie pasują. Jeśli chodzi o ‚naszą historię’ to wciąż waham się czy wybrać wersję elektroniczną (pokaz slajdów) czy książkową. Najlepsze byłyby obie… Tylko skąd brać na to czas?!

Materiały papiernicze od Paperchase można kupić online tutaj. Niektóre widziałam też w sklepie Asos.

Skomentuj

